Gelişmiş Futbol İstatistikleri Botu [Ücretsiz]

Merhaba arkadaşlar yine bir bot dağıtımı için karşınızdayım. Geçen istatislik içn bir bot yaptım. Çektiğim sitenin yavaş olduğunu anladım ve bir kez daha kolları sıvadım.Bu seferki bot diğer bottan daha gelişmiş hemen demodaki özellikleri vermek istiyorum :
Not : Lütfen işinize yaradısa bir teşşekür edin.Yorumlarınız çok ama çok önemli benim için .

Lig Seçme
İndex.php  =  Puan Tablosu ,Gol Krallığı , Asist Krallığı ,Sarı Kart ,Kırmızı Kart , Bu hafta Puan Durumu ,Geçen Hafta Puan Durumu
Oyuncu Bilgileri
Takım İstatislikleri
Geçmiş Maç ve Oynan Maç İstatistikleri

Demo :
İndirme Linki :

Yorumlar

  1. Kardes seninle nasil iletisime gecebilirim? Bir projem var, senin gibi bilgili birisine ihtiyacim var, ücret karsiligi...

    Iletisime gecermisin lütfen:

    Skype: erhan6erhan
    E:mail: yesfreegames@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Ömer kardeş, gmail mesaj geldi, cok tesekürler...tekrar mesaj yazdim okurmusun lütfen

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Php İdda Programı Botu ( Ücretsiz)

Php Döviz Kurları Botu (Ücretsiz )